Jaa, täällä oli tällainenkin.
Minä olen varoittava esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun pannaan teinipojan mieli keski-ikäiseen kroppaan.
Synnyin 42 vuotta sitten sen verran pohjoisessa, että kun tuli aika lähteä kotoa opiskelemaan, muutin etelään Ouluun. Samalla seudulla asun edelleen, en kuitenkaan enää kaupungissa itsessään.
Ensimmäisestä soittotunnistani on aikaa jo 35 vuotta. Harrastaminen on ollut luonteelleni tyypillistä on-offia, offikaudet eivät kuitenkaan ole lopettaneet koskaan mielenkiintoa soittamiseen kokonaan, vaikka aktiiviharrastamisen tauot ovat olleet välillä pitkiäkin. Eniten olen soittanut kitaraa, tällä hetkellä saksofoni kiinnostaa soittimena eniten.
Mitään en ole oppinut Soittamaan tämän 35 vuoden aikana.
Viimeinen hurahdukseni on ollut kasata edes jonkinmoinen kotistudio. Parisen vuotta sitten hommasin ensimmäiset vermeet tätä varten, mutta pikavauhtia huomasin että "rumpujen" ohjemointi on työlästä sekä epämukavaa ja aikaansaamani jälki on täysin hengetöntä.
Siispä hommasin myös rummut, joita hiljalleen opettelen edes vähän soittamaan.
Soitinvalinnoissa minun on pitänyt olla epäitsekäs. Minulla on kaksi pientä lasta, jotka innostuvat kaikesta vähintään yhtä helposti kuin minä, joten lasten harrastuksen aloittamisen helpottamiseksi, omien hermojeni säästämiseksi ja äänitys- sekä kustannussyistä olohuoneen nurkasta löytyy Yamaha DTXplorer sähkörumpusetti.
Musiikkimakuni on varsin monipuolinen. Vaikka olen elänyt nuoruuteni kasarihevin parissa se ei pilannut minua kokonaan.
Nykymetalli ei kiinnosta lainkaan (toisin kuin valtaosaa foorumilaisista), mutta '70-luvun dinosaurukset miellyttävät korvaani, samoin funkit ja punkit. Ja. Ja. Ja.
Soittamiseeni en halua valita enkä nimetä esikuvia, kuitenkin vain toiset soittajat ovat toisia kovempia.
Kitara: Hillel Slovak, Richie Blackmore, Wilko Johnson, ...
Basso: Lemmy Kilmister, Flea, ...
Piano/Kiipparit: Jon Lord, Jerry Lee Lewis, ...
ja
Rummut: Philty Animal Taylor, Keith Moon, Bonzo Bonham, Gene Krupa, ..., siis herkkä tatsi on mieleeni

Ai niin. Olen erittäin mielikuvitukseton tyyppi, en viitsi keksiä edes nickkiä itselleni.