lusticon kirjoitti:
Noh, tarviihan tietty muistaa että nuo bassoraidat on soiteltu vuonna 1985. Silloin ei vain samanlaista studiotekniikkaa ollut. Nykyään voidaan paikata sinne joukkoon yksittäisiä nuotteja. Tuolloin on soitettu pääsääntöisesti biisi kerralla purkkiin. Tai ainakin isommissa pätkissä kuin nykyään.
Nyt kun ei ole varmuutta että onko tuo alkuperäinen raita, niin silti väitän että noita virheitä ei tuolta biisistä kyllä pysty erottamaan. Eli homma toimii kuin junan vessa
Etsippä huviksesi tuon Dyers Even pelkät rumpuraidat. On aika huojuvaa soittoa, mutta taas biisinä se levyllä toimii kyllä kympillä. On muuten ollut huhua liikenteessä että ulrich ei itse soittaisi ko biisiä.
Joo, tottahan se on, että joskus 25 vuotta sitten äänitysmenetelmät oli hiukan erilaiset ku nykyään. Kuitenkin tää kaikki hehkuttamine ja puhuminen basson Jimi Hendrixistä ei mun mielestä tuu esiin hirveesti tässä Puppetsin bassoraidassa. Hienoja sooloja Burtonilta oon kyllä kuullut ja kuten sanoitki itse biisi kokonaisuutena on todella kovaa settiä eikä ne basistin virheet tosiaan sieltä helposti erotu.
Joo ja kyllä se Larssikin ilmeisesti virheitä osaa tehdä (mikäli tuossa itse soittaa)

Tässäkään tapauksessa ei kyllä tunnu kovasti menoa haittaavan, eikä ehkä tollasessa asennemeininkibändissä pitäiskää. Kyllä ne kännisimmät klubikeikatki jostai niiden uran alkuajoilta mulle ainaki kolahtaa