VAMMA-rumpali kirjoitti:
Eikös sulla ollu joskus Pöörlejen kanssa joku "The Final setuppi"? vai muistanko väärin... Vaihtelu virkistiää.
Hyvä mun on sanoa kun alla on tällä hetkellä yhdestoista setti eikä siihen taida jäädä...
Ohan noita kaikenlaisia tullu kokeiltua. SBX:issä mätti basari ja näin jälkikäteen olisin halunnu matalemmat lattarit. Lisäksi, hyödynnän kahta lattiatomia niin vähän että aion jatkossa mennä yhdellä. Eteen sitten kahta/kolmea tomia, riippuen siitä et miten täs ny mieli lopullisesti menee. Ainakin alkuun tulee vaan kaks etutomia, mut meinaan uuteen settiin pistää kolmannenkin tilaukseen. Valuvanteista settiä oon kans halajannut jo tovin. Lisäksi, kun näillä Artstareilla on soitellu, niin on ruvennu enemmän vaan arvostamaan astetta ohuempaa shelliä, joka mukavemmin soittoon reagoi vaikka pönttö olisikin kanttikokonen. Artstarit on todellakin olleet tähän asti paras setti millä oon soittanu ja minkä omistanu oon, mutta ongelmina on pönttökoot ja laajennettavuus lähinnä. Tarkoituksessaan Artstarit on siltikin parhaita pannuja ikinä (hevanderi ja rokkimeno).
Mieli muuttuu, mut onneks se ei juurikaan käy kukkarolle kun näistä seteistä aika hyvin saa rahansa takasin jälleenmyydessä